Gdzie można wykorzystać stoisko handlowe i dlaczego warto?

Maj 12, 2021 Sklepy

Gdzie można wykorzystać stoisko handlowe i dlaczego warto?

Stoiska handlowe z reguły kojarzą się z wszelkiego rodzaju targami i eventami branżowymi. Służą do ekspozycji oferty, zapoznania klientów z najnowszymi kolekcjami i rozwiązaniami technologicznymi, a przede wszystkim do zwrócenia na siebie uwagi potencjalnych kontrahentów. I to prawda, jednak to tylko jedno z zastosowań stoisk handlowych, ponieważ ilość pomysłów, w których możemy je zastosować, ograniczona jest tylko przez naszą wyobraźnię i kreatywność.

Stoisko handlowe w galerii lub markecie

Osoby spoza branż, czyli przeciętni konsumenci stoiska handlowe znają z galerii lub marketów. Na rozległych przestrzeniach pośrodku traktów pieszych z pewnością znajdziemy estetyczne i przyciągające wzrok stoły ekspozycyjne, lub stoiska w postaci wysp. Powszechnie i prężnie działają w ten sposób sprzedawcy telewizji cyfrowych, telefonów komórkowych, perfum, akcesoriów do wykonywania i zdobienia paznokci, biżuterii, a nawet branży e-smoking. Nierzadko również w większych galeriach w ten sposób sprzedawane są słodycze i napoje, w tym również soki z wyciskanych na miejscu owoców. Stoisko w markecie to doskonała metoda wypromowania marki i zwiększenia sprzedaży. Zasadniczo każda firma może w ten sposób się zareklamować, rozdając broszury i przedstawiając asortyment sprzedawanego towaru lub usług. Galerie handlowe i markety charakteryzują się ogromną ilością osób, które przemierzają butiki i sklepy w poszukiwaniu okazji cenowych, dlatego w krótkim czasie można skupić na sobie uwagę wielu potencjalnych klientów.

Handmade – sposób na biznes

Własnoręcznie malowane obrazy, oryginalna biżuteria własnej produkcji, czy też plecione łapacze snów to towar niszowy. Z reguły osoby, które detalicznie produkują wyjątkowe egzemplarze, sprzedają je w internecie. Dlaczego jednak nie postawić stoiska w centrum miasta, lub na urokliwym rynku i nie pokazać światu swojej twórczości? Stolik ekspozycyjny świetnie spełni rolę wystawy, jeśli ułożymy na nim swój towar. Przechodnie będą mogli dotknąć, obejrzeć „na żywo” i docenić piękno, oraz ogrom włożonego w produkcję talentu. Projektowanie stoisk handlowych to bardzo rozległa branża. Jeśli pokazanie na widok publiczny owoców naszego talentu wymaga większej ilości miejsca, lub specyficznej budowy stoiska wystawienniczego, nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamówić indywidualnie zaprojektowane stoiska handlowe u producenta. Sprzedając oryginalne wytwory kunsztu, warto postawić na sprzedaż bezpośrednią. Klient, który zobaczy przedmiot z bliska, a nie tylko przez internet, chętniej go kupi i poleci znajomym. Zatem jeśli własnoręcznie wykonujesz piękne kartki okolicznościowe lub zaproszenia, ozdobne pudełka i pojemniki, szyjesz oryginalne ubrania, lub dziergasz stylowe czapki i szaliki, niewątpliwie warto pokazać swoje wyjątkowe dzieła światu i postawić stoisko handlowe w najbardziej uczęszczanym miejscu.

Regionalne specjały w zasięgu ręki

Regionalne specjały wysokiej jakości za dawnych czasów sprzedawane były w sklepach zwanych delikatesami. Dziś delikatesy zmieniły formę działalności i można tam kupić przeważnie popularne towary. Projekty stoisk handlowych z możliwością zainstalowania przeszklonej chłodni to dziś już codzienność w marketach i sklepach. A gdyby tak luksusowe regionalne specjały sprzedawać na mobilnym stoisku handlowym w centrum miasta, lub w galerii? Swojskie pachnące wędzarnią wędliny, sery i pieczywo „jak dawniej” rozeszłyby się jak przysłowiowe ciepłe bułeczki. Chłodnia zapewni wyrobom świeżość, a przeszklenie pozwoli na obejrzenie i wybranie towaru przez klientów. Konsumenci odczuwają brak dobrego, swojskiego jedzenia podczas kiedy półki sklepowe uginają się od wysoko przetworzonej i niekoniecznie zdrowej żywności. Stoiska handlowe ze swojskimi wyrobami to doskonały pomysł na zapewnienie klientom smacznych posiłków, oraz oczywiście na dobrze prosperującą firmę.

Handel przyuliczny, oraz na bazarach i targowiskach

Przyuliczny handel niewątpliwie ma swój urok, podobnie jak sprzedaż na bazarach i targowiskach. Wiele osób, zamiast odwiedzać galerie i markety, woli skierować swe kroki w takie właśnie miejsca. Znajdziemy tu swojskie wyroby produkowane i sprzedawane detalicznie, wygodną odzież zupełnie inną, niż w butikach galeryjnych, a także wyhodowane na grządkach przez parę staruszków rzodkiewki, szczypiorek i pietruszkę, zupełnie pozbawione pestycydów. Stoiska handlowe wyposażone w opcje dodatkowe takie jak blaty, półki i regały na produkty doskonale sprawdzają się również w tej formie sprzedaży. Sprzedaż na stoiskach targowych nie jest w zasadzie niczym ograniczona. Możemy sprzedawać odzież, obuwie, produkty spożywcze, sprzęt elektroniczny, czy też kwiaty, owoce i warzywa. Jeśli stoisko lub wyspa handlowa to zbyt wiele, z powodzeniem można wykorzystać do wystawienia towaru stoły ekspozycyjne, które również spełnią pożądaną rolę. To mobilna forma ekspozycji towarów, więc po zakończonej sprzedaży z powodzeniem stół można złożyć, spakować do samochodu dostawczego i wykorzystać kolejnym razem.

Dodaj komentarz